صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
شهریور
۱۴۰۳

شماره
۵۷۱۱

امروز: ۳۰ (شهریور) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Sep) 20

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: دبیر کارگروه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از افزایش 35 درصدی هزینه سرویس مدارس نسبت به سال گذشته خبر داد و پیش‌بینی کرد امسال حدود 1400 خودرو شخصی، ون و مینی‌بوس در شهر همدان در حوزه حمل و نقل دانش‌آموزان فعالیت کنند.
به گزارش هگمتانه، سیدعلی موسوی دلجو با تأکید بر اینکه هزینه سرویس مدارس بر اساس پیمایش و کیلومتر مشخص می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته 900 خودرو و 30 مینی بوس به عنوان سرویس مدارس در شهر فعالیت می‌کردند که پیش‌بینی می‌شود این عدد امسال به 1400 خودرو افزایش یابد.
موسوی دلجو تأکید کرد: یکی از الزاماتی که امسال برای سرویس‌های مدارس در نظر گرفتیم لزوم داشتن پروانه و برچسب حمل و نقل از شهرداری همدان است و خودروها با مراجعه به شرکت‌های حمل و نقل می‌توانند پروانه و برچسب را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌های حمل و نقل از 5 شرکت در سال گذشته امسال به 11 شرکت رسیده است، گفت: تمامی‌خودروهای ون، شخصی، سواری و تاکسی می‌توانند به این شرکت‌ها مراجعه و به عنوان سرویس مدارس فعالیت کنند.
به نقل از ایسنا، دبیر کارگروه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با تأکید بر اینکه خودروهای سواری شخصی بیشترین آمار سرویس مدارس را دارند و بیشتر رانندگان مراجعه کننده خانم‌ها هستند، افزود: والدین دانش‌آموزان می‌توانند هر گونه تخلف سرویس مدرسه را به شماره 30000555 پیامک کنند یا از طریق شماره 08134230204 یا سامانه 137 اطلاع دهند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: